27 Eylül 2012 Perşembe

Neden voitsepetim.blogspot.com

Merhaba . site ismimizin neden voitsepetim.blogspot.com olduğunu merak ediyor olabilirsiniz. blogspot uzantısını özellikle kaldırmıyoruz çünki bu bir ticari site değil bir blog .  blog adımızdaki voitsepetim  ise sportifsepetim adlı sitemizin eski domain adı voitsepetim.com  idi. fakat daha geniş bir portföye hitab etmek adına sportifsepetim adını kullanmaya karar verdik. bir e-ticaret sitesinin bir marka ile özdeşleşmesi çok anlamlı değil. onun yerine bir kategori ile özdeşleşmesi çok daha anlamlı diye düşünüyoruz. sportif sepetim voit ağırlıklı olarak  koşu bantları sanat bir oluşum. hakeza eliptik bisikletlerde de aynı şekilde voit markasını sunuyor. Yine bisiklet kategorisinde de voit markası hakim.  sportifsepetim voit dışında hiç ürün satmıyor mu derseniz satıyor. örneğin yine interspor distribütörlüğünde piyasaya girmiş olan akülü arabalar kategorisine özel denver cars markası. akülü araba pazarında bir numara olduğunu söyleyebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook

Facebook
Bizi Facebook tan takip edin